4 maja 2016

Praga 23-25.10.15r

Ze sporym opóźnieniem, pospieszani kolejnymi wyjazdami, zajęci codziennym życiem stworzyliśmy dla was film z naszego pobytu w mieście ciemnym piwem płynącym.

Po upolowaniu na stronie Polskiego Busa biletów za 20zł do Pragi, zarezerwowaniu noclegu i stworzeniu mapki z punktami, które musimy odwiedzić wybraliśmy się w podróż. 8 godzin i 20 minut zleciało bardzo szybko dzięki temu, że jechaliśmy nocą. Praga to nie jest miasto, w którym się zgubisz dlatego polecamy taką wycieczkę spokojnie osobom, które są przyzwyczajone do wyjazdów zorganizowanych.

Nasz weekend w Czechach wyglądał tak: spacery, próbowanie tradycyjnej kuchni, degustacja piw, spacery, jedzenie, piwa, spacery ... :) Jedzenie PYCHA! Każdemu łasuchowi przypadnie kuchnia czeska do gustu. Mięso, zupy, gulasze, knedliki... Wszystko czego dusza zapragnie! A piwo tylko bardziej sprawiało, że każda restauracja przyciągała nas swoim szyldem. Najbardziej zapadła nam w pamięci knajpa "U Jindrisske veze" z bajecznym mięsem i kolejką gości, czekających aż się zwolni stolik.

U Jindrisske Veze

Ale byście nie pomyśleli, że pojechaliśmy tam pić i się objadać (no może tylko troszeczkę się tym kierowaliśmy). Zwiedziliśmy wszystkie punkty jakie mieliśmy w planie od sikających panów na obrys Czech (tak, to nie jest pomyłka), stworzonych przez rzeźbiarza Davida Černego, po Hradczany i Wyszehrad z przepięknym widokiem. Praga ma cudowny klimat, który z godziny na godzinę sprawiał, że zakochaliśmy się w tym miejscu. Będąc jeszcze tam, stwierdziliśmy, że to nie ostatni nasz pobyt w tym miejscu.

Zachęcamy do obejrzenia filmu, pokazującego nasz weekend w Pradze: